მე-3 დღე
მესამე დღეც ძალიან საინტერესო იყო
. გადმოვწერეთ ესგ-დან სტანდარტი, განიხილეთ 21-ე საუკუნის უნარები და შევადარეთ ისისნი ერთმანეთს. განვიხილეთ ბლუმის განახლებული ტაქსონომია და შევადარეთ ისინი 21-ე საუკუნის უნარებსა და სტანდარტს, რამდენად შეესაბამებიან ისისი ერთმანეთს. დავწერეთ ჩვენი პოროექტების სტანდარტები და შევამოწმეთ რამდენად სწორად გვქონდა შერჩეული სტანადარტი.
დღეს ვისწავლეთ პროექტზე მუშაობის დროს საჭირო კითხვების დიფერენცირება; განვასხვავეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. ძალიან მომეწონა.
ვისწავლეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება. გავეცანით ონლაინთანამშრომლობითი ვებსაიტის გამოყენება.
მესამე დღეც ძალიან საინტერესო იყო
. გადმოვწერეთ ესგ-დან სტანდარტი, განიხილეთ 21-ე საუკუნის უნარები და შევადარეთ ისისნი ერთმანეთს. განვიხილეთ ბლუმის განახლებული ტაქსონომია და შევადარეთ ისინი 21-ე საუკუნის უნარებსა და სტანდარტს, რამდენად შეესაბამებიან ისისი ერთმანეთს. დავწერეთ ჩვენი პოროექტების სტანდარტები და შევამოწმეთ რამდენად სწორად გვქონდა შერჩეული სტანადარტი.
დღეს ვისწავლეთ პროექტზე მუშაობის დროს საჭირო კითხვების დიფერენცირება; განვასხვავეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. ძალიან მომეწონა.
ვისწავლეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება. გავეცანით ონლაინთანამშრომლობითი ვებსაიტის გამოყენება.
No comments:
Post a Comment